Promocja! 👉🏼 -27% z kodem: LATOFIT ☀️
03
dni
:
00
godz.
:
03
min.
:
12
sek.

Subskrypcja dzienna

Dzięki subskrypcji za każdy dzień płacisz 5 zł mniej. Nie tracisz czasu na składanie zamówienia, nie musisz także pamiętać o przedłużaniu swojej diety.

zdrowy
balans

smiling blond corporate woman enter info mobile phone holding credit card wearing suit standing white background 1 3 1 1 Photoroom

Płatność z góry czy subskrypcja dzienna? Ty wybierasz!

Płatność z góry

  • Klasyczna forma zakupu
  • Jednorazowa płatność online za cały okres trwania diety
  • Idealne rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz skorzystać z rabatu za długość zamówienia
Image

Subskrypcja dzienna

  • Wybierając płatność subskrypcyjną za każdy dzień diety płacisz 5 zł mniej
  • Wygodna i bezpieczna forma płatności
  • Płacisz na bieżąco – każdego dnia z Twojego konta pobieramy kwotę o równowartości jednego dnia diety
  • Płatność odnawialną możesz anulować w każdej chwili, a zmiany w swoim zamówieniu dokonasz w panelu klienta przez całą dobę 7 dni w tygodniu
  • Nie musisz pamiętać o przedłużeniu swojego zamówienia. Każdego dnia Twoje zamówienie odnawia się automatycznie o kolejny dzień diety
Image

W jaki sposób włączyć subskrypcje dzienną?

  1. Wybierz dietę
  2. Zaznacz subskrypcję jako formę płatności.
  3. Wypełnij dane karty – bez obaw, to jedna z najbardziej bezpiecznych form płatności.
  4. Ciesz się zdrową dietą, która każdego dnia opłaca się sama.
smiling blond corporate woman enter info mobile phone holding credit card wearing suit standing white background 1 3 1 (1)

Najczęstsze pytania

  • Jak to działa?

    Płatności cykliczne to wygodna i bezpieczna forma płatności. Polega ona na automatycznym pobieraniu opłaty z Twojej karty, której dane zapisywane są jednorazowo na Twoim koncie w Panelu Klienta. Zamówienie subskrypcyjne zapisywane jest na czas nieokreślony, a każdego dnia z Twojego konta pobrana zostanie kwota o równowartości jednego dnia diety. Dzięki tej metodzie Twoje zamówienie opłaci się „samo”. Jedyne, o czym musisz pamiętać to zapewnienie środków na koncie. Resztę zrobimy za Ciebie!

  • Kiedy mogę przerwać subskrypcję?

    Chcesz przerwać lub anulować subskrypcję? Żaden problem – Ty decydujesz! Masz taką możliwość 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Anulowanie subskrypcji jest możliwe zgodnie z 3-dniowym okresem wyprzedzenia od dnia, za który nie zostały pobrane jeszcze środki z Twojego konta.

  • Kiedy pobierane są środki za zamówienie?

    Środki za zamówienie pobierane są z trzydniowym wyprzedzeniem, np. w poniedziałek za czwartek, we wtorek za piątek itd. Chcesz przerwać lub anulować subskrypcję? Żaden problem – Ty decydujesz! Masz taką możliwość 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Anulowanie subskrypcji jest możliwe zgodnie z 3-dniowym okresem wyprzedzenia od dnia, za który nie zostały pobrane jeszcze środki z Twojego konta.

  • Co jeśli na moim koncie nie będzie wystarczających środków?

    System nie pobierze płatności, więc Twoje zamówienie na najbliższy dzień zostanie anulowane. Następnego dnia system znowu spróbuje pobrać należność za dzień kolejny – jeśli się uda – Twoja dieta zostanie wznowiona.

  • Czy płatność kartą jest bezpieczna?

    Bezpieczeństwo Państwa danych podczas płatności internetowych jest dla nas kluczowe.Proces transakcji realizowanych przy pomocy kart płatniczych odbywa się za pomocą bezpiecznego systemu płatności internetowych PayU, który jest liderem płatności on-line w Polsce. Wszelkie informacje przesyłane między Państwa komputerem, a serwerem są szyfrowane poprzez protokół SSL. Dodatkowo, wszystkie dane dotyczące Państwa karty płatniczej przetwarzane są zgodnie z rygorystycznymi wymaganiami międzynarodowego certyfikatu PCI-DSS na poziomie Level 1, które zostały określone przez największe organizacje płatnicze na świecie.

  • Jakimi kartami można dokonać płatności?

    System PayU obsługuje karty płatnicze Visa i MasterCard. Płatności można dokonać zwykłymi kartami debetowymi, wydanymi do konta osobistego w większości banków oraz kartami kredytowymi. Jeśli transakcja się nie powiedzie, prosimy o kontakt z Państwa bankiem w celu sprawdzenia możliwości uruchomienia płatności w systemie PayU.

  • Co się stanie, jeśli karta straci ważność?

    Obciążanie karty ustanie, a zamówienie nie będzie przedłużane. W przypadku wznowienia karty zachęcamy do jej aktualizacji w swoim Panelu Klienta.

  • Czy wykorzystany kod rabatowy obejmuje cały okres zamówienia subskrypcyjnego?

    Zarówno kod rabatowy, jak i wykorzystane podczas zamówienia punkty dotyczą wyłącznie pierwszego dnia zamówienia, ze względu na dzienny system subskrypcji. Podczas składania zamówienia system poinformuje Cię o wartości pierwszego oraz każdego kolejnego dnia zamówienia.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź naszą bazę najczęściej zadawanych pytań. Być może znajdziesz tam czego szukasz.

Zapisz się do newslettera
i pobierz nasz darmowy e-book

Book



    Book
    Please add menu to "primary" location.