Panel klienta
24/7
Przeniesienie pakietu na inny dzień lub zmiana adresu dostawy? Nie ma problemu! Dzięki panelowi klienta możesz zarządzać swoimi zamówieniami w szybki i wygodny sposób.
Przeniesienie pakietu na inny dzień lub zmiana adresu dostawy? Nie ma problemu! Dzięki panelowi klienta możesz zarządzać swoimi zamówieniami w szybki i wygodny sposób.
Każdy poranek z cateringiem do domu rozpoczyna nową, kulinarną przygodę. Nie od dziś wiadomo że razem nie tylko raźniej, ale i taniej! Zamów minimum dwie diety na ten sam adres i otrzymaj aż 6 zł rabatu za każdy dzień wspólnej dostawy! Po skonfigurowaniu pierwszej diety, w ostatnim kroku zamówienia kliknij przycisk “dodaj więcej” i zamów kolejną dietę.
Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmodyfikować. W szczegółach zamówienia przy adresie, wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. Możesz wybrać adres, który masz już zapisany na swoim koncie lub dodać nowy klikając w przycisk “dodaj adres”. Zmień adres na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!
Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmodyfikować. W szczegółach zamówienia przy rodzaju diety, wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. W tym miejscu możesz zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczność. Zmień swoją dietę na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany!
Teraz jeszcze łatwiej i szybciej zamówisz dietę z wyborem menu. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz pakiet “wybór menu”.
Zaloguj się na swoim koncie. W górnym menu kliknij w przycisk “Historia zamówień”. Znajdziesz tam wszystkie swoje dotychczasowy zamówienia i wystawione faktury.
Wystarczy, że zalogujesz się na swoim koncie, a następnie nad kalendarzem wybierzesz dietę, której szczegóły chcesz sprawdzić. Pamiętaj, że jeśli chcesz wprowadzić zmiany w całym zamówieniu, a na koncie posiadasz więcej niż 1 dietę, musisz zapisać zmiany na każdej z nich.
Punkty możesz wykorzystać jako rabat na swoje zamówienie. Możesz też zapłacić nimi za zmiany wprowadzane w panelu klienta. Każde 1000 punktów to 10 zł w Twojej skarbonce.
Kliknij w 3 kreski w prawym górnym rogu, a następnie w “Ustawienia konta”. Numer ID odpowiada numerowi klienta.