FAQ

Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź naszą bazę najczęściej zadawanych pytań. Być może znajdziesz tam czego szukasz.

Image

Subskrypcja

  • Jak to działa?

    Płatności cykliczne to wygodna i bezpieczna forma płatności. Polega ona na automatycznym pobieraniu opłaty z Twojej karty, której dane zapisywane są jednorazowo na Twoim koncie w Panelu Klienta. Zamówienie subskrypcyjne zapisywane jest na czas nieokreślony, a każdego dnia z Twojego konta pobrana zostanie kwota o równowartości jednego dnia diety. Dzięki tej metodzie Twoje zamówienie opłaci się „samo”. Jedyne, o czym musisz pamiętać to zapewnienie środków na koncie. Resztę zrobimy za Ciebie!

  • Kiedy mogę przerwać subskrypcję?

    Chcesz przerwać lub anulować subskrypcję? Żaden problem – Ty decydujesz! Masz taką możliwość 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Anulowanie subskrypcji jest możliwe zgodnie z 3-dniowym okresem wyprzedzenia od dnia, za który nie zostały pobrane jeszcze środki z Twojego konta.

  • Kiedy pobierane są środki za zamówienie?

    Środki za zamówienie pobierane są z trzydniowym wyprzedzeniem, np. w poniedziałek za czwartek, we wtorek za piątek itd. Chcesz przerwać lub anulować subskrypcję? Żaden problem – Ty decydujesz! Masz taką możliwość 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Anulowanie subskrypcji jest możliwe zgodnie z 3-dniowym okresem wyprzedzenia od dnia, za który nie zostały pobrane jeszcze środki z Twojego konta.

  • Co jeśli na moim koncie nie będzie wystarczających środków?

    System nie pobierze płatności, więc Twoje zamówienie na najbliższy dzień zostanie anulowane. Następnego dnia system znowu spróbuje pobrać należność za dzień kolejny – jeśli się uda – Twoja dieta zostanie wznowiona.

  • Czy płatność kartą jest bezpieczna?

    Bezpieczeństwo Państwa danych podczas płatności internetowych jest dla nas kluczowe.Proces transakcji realizowanych przy pomocy kart płatniczych odbywa się za pomocą bezpiecznego systemu płatności internetowych PayU, który jest liderem płatności on-line w Polsce. Wszelkie informacje przesyłane między Państwa komputerem, a serwerem są szyfrowane poprzez protokół SSL. Dodatkowo, wszystkie dane dotyczące Państwa karty płatniczej przetwarzane są zgodnie z rygorystycznymi wymaganiami międzynarodowego certyfikatu PCI-DSS na poziomie Level 1, które zostały określone przez największe organizacje płatnicze na świecie.

  • Jakimi kartami można dokonać płatności?

    System PayU obsługuje karty płatnicze Visa i MasterCard. Płatności można dokonać zwykłymi kartami debetowymi, wydanymi do konta osobistego w większości banków oraz kartami kredytowymi. Jeśli transakcja się nie powiedzie, prosimy o kontakt z Państwa bankiem w celu sprawdzenia możliwości uruchomienia płatności w systemie PayU.

  • Co się stanie, jeśli karta straci ważność?

    Obciążanie karty ustanie, a zamówienie nie będzie przedłużane. W przypadku wznowienia karty zachęcamy do jej aktualizacji w swoim Panelu Klienta.

  • Czy wykorzystany kod rabatowy obejmuje cały okres zamówienia subskrypcyjnego?

    Zarówno kod rabatowy, jak i wykorzystane podczas zamówienia punkty dotyczą wyłącznie pierwszego dnia zamówienia, ze względu na dzienny system subskrypcji. Podczas składania zamówienia system poinformuje Cię o wartości pierwszego oraz każdego kolejnego dnia zamówienia.

Punkty odbioru

  • Jak mogę odebrać dietę?

    Wystarczy, że pojawisz się w naszym punkcie po zamówioną wcześniej dietę w podanym przedziale czasowym i podasz nam swój numer ID klienta.

  • Kiedy powinienem odebrać dietę?

    Catering odbierzesz według harmonogramu na stronie Odbiór z punktu - Catering dietetyczny do domu, dieta pudełkowa fitness - Fit Kalorie . Sprawdź w jakich godzinach otwarty jest wybrany przez Ciebie punkt odbioru.

  • Co, jeśli spóźnię się po odbiór diety?

    Przechowamy Twoją dietę, ale nasi pracownicy muszą otrzymać od Ciebie informację o tym, że się spóźnisz. Wystarczy, że zadzwonisz do odpowiedniego punktu.

  • Czy ktoś może odebrać dietę za mnie?

    Tak. Osoba odbierająca dietę powinna znać Twój numer ID klienta.

  • Czy wykupując dietę z odbiorem osobistym mogę zmienić sposób dostawy w trakcie trwania zamówienia?

    Oczywiście. Swoim zamówieniem możesz zarządzać samodzielnie za pomocą Panelu Klienta lub kontaktując się z naszym biurem obsługi pod adresem biuro@fitkalorie.pl

  • Czy zaparkuję bezpośrednio pod punktem odbioru?

    Tak. Pod każdym z punktów znajdują się ogólnodostępne miejsca parkingowe.

Najczęstsze pytania

  • Czy mogę kupić więcej niż 1 dietę w jednym zamówieniu?

    Jak najbardziej! W ostatnim kroku zamówienia wybierz przycisk “Dodaj nowe zamówienie” i gotowe.

  • Gdzie znajdę skład posiłku oraz zawartość makroskładników?

    Nakażdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność, alergeny oraz zawartość makroskładników. Takie informacje dostępne są również w panelu klienta.

  • Dlaczego mogę złożyć zamówienie z 3-dniowym wyprzedzeniem?

    Dzięki stosownemu wyprzedzeniu znamy dokładną ilość składników potrzebnych do przygotowania konkretnej liczby posiłków. Dzięki temu wspieramy świadome jedzenie oraz ograniczenie marnowania żywności. Gwarantuje to pełne wykorzystanie zamówionych produktów. Dodatkowo masz pewność, że produktu są zawsze świeże, ponieważ składniki zamawiane są na bieżąco.

  • Co, jeśli wyjeżdżam, a mam wykupiony pakiet?

    Możesz zawiesić pakiet, przełożyć go na inny dzień lub wprowadzić zmiany adresu dostawy. Zrobisz to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@fitkalorie.pl w godzinach naszej pracy.

  • Chciałbym zmienić rodzaj zamówionego pakietu. Czy jest taka możliwość?

    Tak, jest taka możliwość. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@fitkalorie.pl w godzinach naszej pracy. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o wyższej wartości cenowej system będzie wymagał od Ciebie dopłaty. W przypadku zmiany zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej do Twojego konta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.

  • W mojej skarbonce posiadam FitCoiny. Jak mogę je wykorzystać?

    Fitcoiny zgromadzone w skarbonce zmniejszają wartość kolejnego zamówienia, jeśli sobie tego życzysz. Każde 100 Fitcoinów wymienisz na rabat w wysokości 1zł.

  • Za co możesz zdobywać punkty?

    1. Cashback - za każde wydane 100 zł do Twojej skarbonki trafia 500 Fitcoinów, czyli 5 zł. To znaczy, że średnio 20 opłaconych dni daje Ci 1 dzień diety gratis! 2. Oceniaj - za każdy oceniony posiłek do Twojej skarbonki trafia 25 Fitcoinów. Codziennie możesz ocenić dostawę oraz swoją dietę w skali od 1 do 5 gwiazdek. Ocenia jednego dnia to aż 125 dodatkowych Fitcoinów w Twojej skarbonce. 3. Zaproś przyjaciół - Twój znajomy – wpisując Twój kod polecający przy swoim pierwszym zamówieniu otrzyma 10% rabatu, a do Twojej skarbonki wpadnie aż 4000 Fitcoinów gratis, czyli 40zł na kolejne zamówienie. Kod znajdziesz w swoim panelu klienta.

Wybór menu

  • Ile posiłków mam do wyboru każdego dnia?

    Codziennie masz do wyboru nawet 20 propozycji dań.

  • Czy mogę zmienić wybór menu na inną dietę w dowolnym momencie?

    Oczywiście. Możesz zrobić to samodzielnie, w swoim panelu klienta lub kontaktując się z naszym działem obsługi. Ważne, aby zrobić to z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.

  • Czy mogę przetestować pakiet wyboru menu?

    Oczywiście! Jeśli jesteś nowym klientem możesz kupić Dzień Próbny w promocyjnej cenie.

  • Ile kosztuje wybór menu?

    Wybór menu już od 62,99 zł/dzień.

  • Kiedy muszę wybrać menu?

    Menu należy wybrać najpóźniej z 3-dniowym wyprzedzeniem.

  • Dania z menu jakich pakietów mogę wybrać?

    Wybieraj swoje dania spośród posiłków, które znajdują się w menu pakietów: Standard, Wege, No Fish, Wege Plus, Dairy&Gluten Free, Balance, Niski IG

PayPo

  • Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

    Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do Panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

  • W jaki sposób płacę za zamówienie?

    Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy Panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji

  • Czy to jest bezpieczne?

    Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

  • Czy to coś kosztuje?

    Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.

  • Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

    Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

  • Co się stanie, jeśli będę chciał zrezygnować?

    Zapłacisz wyłącznie za wykorzystane dni cateringu, a Twoja transakcja zostanie zmodyfikowana w naszym systemie.

Zapisz się do newslettera
i pobierz nasz darmowy e-book

Book


    Book
    Please add menu to "primary" location.