Przedłużamy promocję! -15% na wszystkie pakiety z kodem BEAUTY 🌸
00
dni
:
02
godz.
:
22
min.
:
36
sek.
DIETA | 17 czerwca 2022

Słodycze na diecie – czy to możliwe?

Wielu zaczyna odchudzanie z myślą o tym, że muszą wyrzucić z diety wszystkie słodycze. Ale, na szczęście, nie jest to prawda! Tak długo, jak mądrze planujesz, możesz trzymać się jadłospisu i nadal raczyć się ulubionymi przysmakami.

Image

Jak dbać o umiar w diecie?

Możesz nadal cieszyć się każdym rodzajem słodyczy, które kochasz — o ile robisz to z umiaremKażdy kalkulator kalorii umożliwia trzymanie się budżetu kalorycznego i utratę wagi, bez nazywania jakichkolwiek produktów „zabronionymi”.

Nie ma powodu, aby całkowicie unikać tłuszczów i cukrów, ponieważ są one częścią zdrowej diety. Zarezerwuj około 100 kalorii ze swojego dziennego budżetu kalorycznego, aby zjeść coś słodkiego. To da Ci swobodę, aby zaspokoić ochotę na słodkości od czasu do czasu. Możesz użyć licznika kalorii, aby ustalić wielkość porcji ulubionego przysmaku, która pasuje do Twojego dziennego celu kalorycznego.

Dzielenie porcji

Ułatw sobie trzymanie się diety, dzieląc słodycze z wyprzedzeniem, aby nie kusiło Cię sięganie do szafki. Podziel każdą porcję na osobną torebkę i nie pozwól sobie na więcej niż jedną porcję dziennie. Skoncentruj się na powolnym jedzeniu, ciesząc się każdym kęsem, aby czuć się usatysfakcjonowanym bez przechodzenia do kolejnej porcji.

Kolejna sztuczka polega na tym, że cukierki zawierają cukry proste. Twoje ciało wykorzystuje cukry proste do wytwarzania energii. Zaplanuj swoje słodycze w czasie, kiedy spalisz dodatkowy cukier i kalorie, na przykład tuż przed ćwiczeniami.

Ciemna czekolada jako element diety

Jeśli kochasz czekoladę, wybierz ciemną czekoladę. Nie tylko trzymanie się ustalonej wielkości porcji pomoże Ci schudnąć, ale także uzyskasz pewne korzyści zdrowotne, z których znana jest ciemna czekolada.

Ten rodzaj czekolady może wspomóc Twoje serce dzięki flawonoidom, przeciwutleniaczom i flawanolom. Badania wykazały również, że ciemna czekolada może zmniejszyć lęk i ciśnienie krwi oraz wspomóc metabolizm. To prosty sposób na jedzenie słodyczy bez poczucia winy!

Umieść kilka słodkich alternatyw w swojej diecie

Nie musisz zawsze zwracać się do cukierków, jeśli masz ochotę na coś słodkiego. Nieszablonowe myślenie o słodkich przekąskach może wprowadzić zdrowszą żywność do zbilansowanej diety. Kiedy chcesz coś zimnego, trzymaj banany w zamrażarce. Możesz jeść same zamrożone kawałki lub przecierać je z odtłuszczonym mlekiem na koktajl. Tutaj świetnie sprawdza się mleko migdałowe i mrożone truskawki.